Een icoon in zijn categorie: sneakerbrand SJ introduceert nieuwe kleuren in duurzame Icon-lijn

Treed binnen in een wereld van eindeloze mogelijkheden met de nieuwste kleurtoevoegingen aan de Icon-collectie van Belgisch sneakermerk SJ. De Icon-sneaker, een tijdloze klassieker, past onder elke outfit en is geschikt voor elke gelegenheid. Daarenboven is hij duurzaam, betaalbaar en stijlvol. Waar wacht je nog op?

Een stap in de goede richting

Met sprankelende nieuwe kleuren, waaronder een frisse witte sneaker met limoengroen, een metallic gouden versie en een blauwe suède variant, laat SJ een frisse wind waaien door het SS24 assortiment. De klassiekers die vorig seizoen al hun populariteit bewezen, blijven natuurlijk een vaste waarde in het aanbod.

De comfortabele Icon-sneaker is gemaakt van gerecycleerd leer, met een gerecycleerde voering en uitneembare binnenzool gemaakt uit gerecycleerd materiaal. Daarnaast heeft de schoen een flexibele buitenzool, gemaakt van natuurlijk rubber. Elke stap in de SJ-sneaker is er dus eentje dichter naar een meer duurzame modewereld.

In de nieuwe Icon-sneakers vertelt elke stap een verhaal. Of je nu naar die inspirerende creatieve sessie sprint, een oase van rust opzoekt in je favoriete koffiebar, of jezelf uitdaagt in de sportschool, SJ is de ultieme partner voor diegenen met een actieve levensstijl. #FreedomToMove is dus niet zomaar een slogan; het is een uitnodiging om jezelf vrij te voelen en je eigen pad te banen in een wereld van mogelijkheden. En dat allemaal voor slechts de helft van de prijs van vergelijkbare schoenenmerken.

Praktisch

De SJ-sneakers zijn beschikbaar voor mannen, vrouwen en kinderen en variëren in prijs tussen €69,95 en €89,95. Neem zeker eens een kijkje op de website van SJ om hun tijdloze evergreen Icon-sneaker en ook de hoge Icon-modellen te ontdekken.

Voor alle vragen of interviewopportuniteiten, gelieve contact op te nemen met [email protected].

Klik hier voor alle beelden.

Lauren Vanderstukken

PR & Account Manager, MMBSY

Over SJ

SJ is een Belgisch merk met een duidelijke missie: de sneakermarkt op z’n kop zetten. Het merk wil namelijk duurzame, trendy en innovatieve schoenen voor iedereen toegankelijk maken, en dus kwaliteit aan een ongeziene prijs aanbieden. Dat doet het merk door gebruik te maken van in-house technologie en jarenlange expertise. SJ maakt deel uit van het internationaal familiebedrijf Cortina. Het hoofdkantoor is gevestigd in Oudenaarde.

Meer informatie: https://sj-lifestyle.com/

Persberichten in je mailbox